Internet Banking
Usługa umożliwia zarządzanie rachunkami bez konieczności przychodzenia do placówki. Bankowość internetowa to dostęp do rachunków poprzez sieć Internet z każdego miejsca o dowolnej porze – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy komputer, tablet lub telefon podłączony do Internetu.
Bankowość internetowa daje możliwość m.in:
- sprawdzenia stanu rachunku
- wydruku historii operacji
- eksportu i wydruku wyciągów, potwierdzeń
- wykonanie przelewu jednorazowego lub zdefiniowanego
- wykonania przelewów do ZUS oraz Urzędu Skarbowego,
- zarządzanie rachunkami,
- wykonania przelewów własnych, międzybankowych oraz zagranicznych,
- uzyskanie informacji o lokatach i kredytach,
- zakładanie i likwidowanie lokat,
- wprowadzanie zleceń stałych,
- doładowania telefonu.
Aplikacja mobilna: BS w Wąsewie NASZ BANK
BS w Wąsewie NASZ BANK to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wąsewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS w Wąsewie NASZ BANK, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu czy skontrolować wydatki.
Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Dzięki aplikacji BS w Wąsewie NASZ BANK:
- Codzienne operacje wykonasz błyskawicznie dzięki łatwemu dostępowi do podstawowych funkcjonalności. Nowoczesny interfejs sprawia, że korzystanie z aplikacji jest bardzo intuicyjne i proste.
- Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
- Zadbasz o komfort swoich oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
- Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym. Zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
- W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
- Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR. Dodatkowo zyskujesz pewność, że wszystkie dane przelewu wypełnione są poprawnie.
- Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
- Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu dzięki usłudze smartKARTA.
- Ekspresowo skorzystasz z BLIKa – zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
- Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.
- Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.
W aplikacji mobilnej BS w Wąsewie NASZ BANK klienci Banku Spółdzielczego w Wąsewie znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania. Pobierz aplikację i sprawdź co potrafi Nasz Bank!
Przydatne informacje
Jak zainstalować aplikację?
Wejdź do sklepu Google Play lub App Store i pobierz aplikację BS w Wąsewie NASZ BANK
Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji
Aby wyświetlić kod QR do zeskanowania postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Polityka prywatności aplikacji mobilnej
- Aplikacja mobilna BS w Wąsewie – Nasz Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Wąsewie przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Wąsewie z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.
- Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
- Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
– pamięci,
– komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
– informacji o lokalizacji,
– aparatu fotograficznego,
– danych kontaktów. - Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
- Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
- W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
- Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.