Bankowość elektroniczna

Usługa umożliwia zarządzanie rachunkami bez konieczności przychodzenia do placówki. Bankowość internetowa to dostęp do rachunków poprzez sieć Internet z każdego miejsca o dowolnej porze – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy komputer, tablet lub telefon podłączony do Internetu.

Bankowość internetowa daje możliwość m.in:

  • sprawdzenia stanu rachunku
  • wydruku historii operacji
  • eksportu i wydruku wyciągów, potwierdzeń
  • wykonanie przelewu jednorazowego lub zdefiniowanego
  • wykonania przelewów do ZUS oraz Urzędu Skarbowego,
  • zarządzanie rachunkami,
  • wykonania przelewów własnych, międzybankowych oraz zagranicznych,
  • uzyskanie informacji o lokatach i kredytach,
  • zakładanie i likwidowanie lokat,
  • wprowadzanie zleceń stałych,
  • doładowania telefonu.

BS w Wąsewie NASZ BANK to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wąsewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS w Wąsewie NASZ BANK, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu czy skontrolować wydatki.

Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Dzięki aplikacji BS w Wąsewie NASZ BANK:

  • Codzienne operacje wykonasz błyskawicznie dzięki łatwemu dostępowi do podstawowych funkcjonalności. Nowoczesny interfejs sprawia, że korzystanie z aplikacji jest bardzo intuicyjne i proste.
  • Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
  • Zadbasz o komfort swoich oczu dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
  • Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym. Zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
  • W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę czy doładujesz telefon.
  • Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR. Dodatkowo zyskujesz pewność, że wszystkie dane przelewu wypełnione są poprawnie.
  • Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
  • Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu dzięki usłudze smartKARTA.
  • Ekspresowo skorzystasz z BLIKa – zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w Internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
  • Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.
  • Samodzielnie zmienisz i dopasujesz do siebie wiele funkcji.

W aplikacji mobilnej BS w Wąsewie NASZ BANK klienci Banku Spółdzielczego w Wąsewie znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania. Pobierz aplikację i sprawdź co potrafi Nasz Bank!

Jak zainstalować aplikację?

Wejdź do sklepu Google Play lub App Store i pobierz aplikację BS w Wąsewie NASZ BANK

Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji

Aby wyświetlić kod QR do zeskanowania postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

Polityka prywatności aplikacji mobilnej
  1. Aplikacja mobilna BS w Wąsewie – Nasz Bank (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Wąsewie przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Wąsewie z urządzenia mobilnego. Przed zainstalowaniem i uruchomieniem Aplikacji należy upewnić się, że bank obsługujący rachunek Klienta świadczy usługi za jej pośrednictwem.
  2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
  3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
    b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
    – pamięci,
    – komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
    – informacji o lokalizacji,
    – aparatu fotograficznego,
    – danych kontaktów.
  4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
  7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.