Przewiń do góry

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banku Spółdzielczego,Zrzeszenia BPS i firm informatych

OSTRZEGAMY przed przestępcami kontaktującymi się telefonicznie i podającymi się za pracowników Banku lub innych instytucji. Pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie był zlecone przez Ciebie.
PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Gdy odbierzesz podejrzany telefon lub podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa lub podejrzana, skontaktuj się z Bankiem!
Jeżeli masz wątpliwości, koniecznie skontaktuj się osobiście z placówką Banku lub zadzwoń na numer Banku, który dobrze znasz, wybierając numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia (jeśli masz taką możliwość).

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wąsewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

 

Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.

Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.

Funkcje aplikacji Nasz Bank:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o kredytach i lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- zakładanie i likwidowanie lokat,
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Jak pobrać aplikację:

1. Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

 

2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:

    

3. Zaloguj się do usługi Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:

Gotowe: "Proces aktywacji zakończył się pomyślnie".

                                      

Informacje dla dostawców usług (TPP)

Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dytektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera: tutaj.