Przewiń do góry

01

Lip

Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2020 r. w systemie bankowości elektronicznej Internet Banking, można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym 2020/2021 idą do przedszkola lub tzw. "zerówki".

Jednocześnie przypominamy, że obecny okres świadczeniowy Programu "Rodzina 500+" trwa do maja 2021 r. Wnioski na nowy okres świadczeniowy można będzie składać w systemie bankowości elektronicznej Internet Banking od 1 lutego 2021 r.

02

Gru

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wąsewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

 

29

Lis

Szanowni Państwo,
Bank Spółdzielczy w Wąsewie uprzejmie informuje, iż ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe oraz za inne czynności w Banku Spółdzielczym w Wąsewie.

04

Lip

25 czerwca 2019 roku, w dniu obchodów centralnych Święta Spółdzielczości Bankowej, ogłoszono wyniki i przedstawiono zwycięzców V edycji Konkursu SKO "Młodzi Mistrzowie Oszczędzania". Konkurs, w którym wzięły udział szkoły podstawowe z całej Polski, został zorganizowany przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej.

 

Wyróżnienie i nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 PLN przyznano Publicznej Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Rząśniku Włościańskim (pod patronatem Banku Spółdzielczego w Wąsewie).

 

Serdecznie gratulujemy!

 

W tegorocznej edycji Konkursu, oprócz nagród finansowych przeznaczonych dla szkół, które zwyciężyły i osiągnęły najlepsze wyniki w prowadzeniu SKO, Jury Konkursu przyznało również znaki jakości dla wyróżnionych szkół i banków spółdzielczych.

 

14

Cze

Zwycięzcami VI edycji Programu TalentowiSKO 2018/2019 etap regionalny zostały szkoły pod patronatem Banku Spółdzielczego w Wąsewie.
Serdecznie gratulujemy!!!

 

03

Cze

Bank Spółdzielczy w Wąsewie uprzejmie informuje, że w celu dostosowania się do przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego (Dyrektywy PSD2), która dotyczy silnego uwierzytelniania klienta oraz wspólnych i bezpiecznych otwartych standardów komunikacji (tzw. RTS), Bank nie będzie mógł świadczyć usługi dotyczącej Internet Bankingu w zakresie list jednorazowych haseł uwierzytelniających.

Z uwagi na bezpieczeństwo i dostosowanie do zmian przepisów prawa zapraszamy do naszych placówek w celu zmiany list haseł jednorazowych (zdrapek) na usługę SMS. Wycofanie list haseł jednorazowych związane jest z wdrożeniem mechanizmów silnego uwierzytelniania w bankowości internetowej i ma na celu podniesienie bezpieczeństwa Państwa transakcji.

Zakończenie procesu wycofywania list haseł jednorazowych przewidziane zostało na dzień 13.09.2019 r., po tym dniu transakcje nie będą autoryzowane za pomocą listy haseł jednorazowych.

Zatem aby od dnia 14 września 2019 roku aktywnie korzystać z bankowości elektronicznej, należy przed tą datą zmienić metodę autoryzacji, składając w dowolnej placówce Banku pisemną dyspozycję zmiany sposobu autoryzacji, w której podany zostanie krajowy numer telefonu niezbędny do otrzymywania kodu w formie SMS na urządzenie mobilne (np. telefon komórkowy, tablet).

Zapraszamy do placówek Banku.

16

Maj

Komunikat
Prokuratury Krajowej
Komendy Głównej Policji
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Europejskiego Centrum Konsumenckiego
FinCERT.pl - Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP
z dnia 15 maja 2019 r.

Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.

Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/) oraz najbliższej jednostce Policji. Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań. Masz też prawo złożyć reklamację do swojego banku.

Podkategorie