Rachunek rozliczeniowy bieżący
- rachunek bieżący w walucie PLN skierowany do Klientów prowadzących działalność gospodarczą
- zarządzanie finansami firmy w dowolnym miejscu i czasie poprzez bankowość elektroniczną (Internet Banking) oraz karty debetowe VISA business i MasterCard business
- realizacja stałych zleceń i poleceń zapłaty
- możliwość realizacji przelewów w mechanizmie Split Payment
- możliwość założenia rachunków pomocniczych w PLN, EUR i USD
Rachunek w walucie wymienialnej
- rachunek bieżący w EUR lub USD skierowany do Klientów prowadzących działalność gospodarczą
- służy do gromadzenia środków pieniężnych w walutach wymienialnych oraz do przeprowadzania rozliczeń pieniężnych związanych w wykonywaną działalnością gospodarczą
- zarządzanie finansami firm w dowolnym miejscu i czasie poprzez bankowość elektroniczną (Internet Banking) oraz karty debetowe VISA business i MasterCard business
- realizacja przelewów zagranicznych w walucie, w której prowadzony jest rachunek
VISA BUSINESS DEBETOWA
-
akceptowana na całym świecie międzynarodowa karta płatnicza
- nowoczesny, uniwersalny i bezpieczny środek płatniczy zapewniający szybki dostęp do pieniędzy
- karta wyposażona jest w mikroprocesor (tzw. chip)
- karta wydawana jest na 3 lata, wznawiana automatycznie
- wypłaty gotówki bez prowizji w sieci bankomatów grupy BPS i SGB oraz Planet Cash
- płacenie za towary i usługi w placówkach handlowo-usługowych
- sprawdzanie wysokości wolnych środków w bankomatach świadczących taką usługę
- dokonanie awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą
- karta płatnicza z funkcją Visa PayWave, pozwalającą na dokonywanie transakcji zbliżeniowych
MasterCard BUSINESS DEBETOWA
-
akceptowana na całym świecie międzynarodowa karta płatnicza
- nowoczesny, uniwersalny i bezpieczny środek płatniczy zapewniający szybki dostęp do pieniędzy
- karta wyposażona jest w mikroprocesor (tzw. chip)
- karta wydawana jest na 3 lata, wznawiana automatycznie
- wypłaty gotówki bez prowizji w sieci bankomatów grupy BPS i SGB oraz Planet Cash
- płacenie za towary i usługi w placówkach handlowo-usługowych
- sprawdzanie wysokości wolnych środków w bankomatach świadczących taką usługę
- dokonanie awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą
- karta płatnicza z funkcją PAYPASS, pozwalającą na dokonywanie transakcji zbliżeniowych
Transakcja zbliżeniowa (bezstykowa) to transakcja bezgotówkowa, dokonana przy użyciu karty z anteną zbliżeniową, w punkcie usługowo-handlowym zaopatrzonym w terminal POS z czytnikiem zbliżeniowym. Polega na realizacji płatności poprzez zbliżenie karty do czytnika zbliżeniowego bez konieczności potwierdzania transakcji przez posiadacza karty za pomocą kodu identyfikacyjnego PIN. Działa wyłącznie przy transakcjach o niskiej wartości (do 100 PLN), dokonanie transakcji o wyższej kwocie wymaga autoryzacji kodem PIN. Funkcję transakcji zbliżeniowych można wyłączać i włączać w portalu KartoSFERA (www.kartosfera.pl)
Cash Back
To usługa, która daje możliwość wypłaty gotówki na terminalu POS przy okazji dokonywania płatności bezgotówkowych z kasy punktów handlowo-usługowych (np. sklepu, stacji benzynowej), oznaczonych znakiem „cash back”, z uwzględnieniem wysokości dziennego limitu wypłat gotówki. Warunkiem wypłaty jest jednoczesne dokonanie transakcji bezgotówkowej, dokonanej na terenie Polski – nie jest możliwa sama wypłata gotówki.
Z usługi cash back mogą korzystać Posiadacze kart płatniczych VISA i MASTERCARD.
Dzięki usłudze cash back:
- nie trzeba szukać bankomatu, gdy potrzebujemy niewielkiej kwoty w gotówce,
- oszczędzamy czas, robiąc jednocześnie zakupy i dokonując wypłaty gotówki.
Maksymalna kwota pojedynczej wypłaty gotówki w ramach usługi “cash back” wynosi 300 PLN.
Google Pay
Klienci posiadający karty debetowe Visa i MasterCard wydane przez Bank Spółdzielczy w Wąsewie mogą korzystać z aplikacji Google Pay.
Google Pay to szybka, łatwa i bezpieczna metoda płacenia telefonem z systemem Android, tak samo jak zwykłą kartą. Aplikacja bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach, w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.
W sklepach można wygodnie płacić telefonem wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Miejsca te poznasz po jednym z symboli przy kasie (grafika obok).
Korzystaj z możliwości, jakie daje karta płatnicza
Twoja karta płatnicza to nowoczesny i wygodny środek płatniczy przeznaczony dla osób ceniących komfort i swobodę finansową.
Co daje karta płatnicza?
-
dzięki karcie nie musisz nosić przy sobie gotówki i masz stał dostęp do pieniędzy
-
portal kartowy KartoSFERA (www.kartosfera.pl) umożliwia dostęp do wybranych usług i funkcjonalności karty, m.in. aktywacja karty, zmiana kodu PIN, zastrzeżenie karty
-
karta umożliwia dokonywanie płatności internetowych - wystarczy zarejestrować się w portalu kartowym KartoSFERA i aktywować zabezpieczenie 3D Secure
- kartą można płacić za codzienne zakupy we wszystkich miejscach akceptujących płatności kartą
Nową kartę aktywujesz:
-
za pośrednictwem portalu kartowego KartoSFERA (www.kartosfera.pl)
-
za pośrednictwem Infolinii Grupy BPS pod numerem +48 86 215 50 00
- w placówce Banku Spółdzielczego w Wąsewie
Wznowioną kartę aktywujesz:
-
poprzez dokonanie dowolnej operacji w bankomacie z użyciem poprawnego kodu PIN
- za pośrednictwem portalu kartowego KartoSFERA (www.kartosfera.pl)
-
za pośrednictwem Infolinii Grupy BPS pod numerem +48 86 215 50 00
UWAGA!
Jeśli zgubisz swoją kartę płatniczą lub zostanie ona skradziona, natychmiast poinformuj o tym Bank, dzwoniąc pod numer Infolinii +48 86 215 50 50 lub ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828 lub przychodząc do placówki Banku.
Pamiętaj!
-
podczas transakcji w punktach handlowych nie trać karty płatniczej z pola widzenia
- nie udostępniaj numeru karty ani kodu PIN osobom trzecim, w tym osobom kontaktującym się z Tobą telefonicznie w sprawie karty
-
nie odpowiadaj na pocztę elektroniczną, z której wynika konieczność podania informacji o karcie
- nie podawaj informacji o karcie na stronach internetowych, które nie są bezpieczne
- chroń numer karty i inne poufne kody umożliwiające dokonanie transakcji, tak aby nikt oprócz Ciebie nie mógł wejść w ich posiadanie, rejestrując obraz karty, np. przy użyciu telefonu komórkowego, kamery wideo lub w inny sposób
- przed wyrzuceniem niszcz wszystkie dokumenty, które zawierają pełen numer karty
Eixir i SORBNET
Płatności krajowe w PLN są realizowane w systemie ELIXIR od poniedziałku do piątku.
ELIXIR – system funkcjonujący w ramach Krajowej Izby Rozliczeniowej SA (KIR S.A.). Jest to międzybankowy system pośredniczący w elektronicznej wymianie komunikatów rozliczeniowych, który umożliwia realizację przelewów w złotych oraz informacji pomiędzy jego uczestnikami. System pośredniczy między innymi w wymianie: poleceń przelewu, dowodów wpłaty, poleceń zapłaty.
Harmonogram sesji rozliczeniowych KIR S.A.
Płatności wysokokwotowe (tzn. powyżej 1 000 000 PLN) oraz inne pilne zlecenia, mogą być realizowane w systemie SORBNET. Płatności składane do realizacji w placówkach Banku Spółdzielczego w Wąsewie oraz za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Internet Banking do godziny 14:30 są rozliczane w tym samym dniu.
Paybynet
Usługa Paybynet pozwoli wygodnie i szybko płacić za zakupy internetowe, a także pomoże bezpośrednio z konta internetowego regulować opłaty wymagane przy załatwianiu spraw urzędowych.
Dane przelewu są automatycznie wypełniane przez system.
Przelewy walutowe i zagraniczne
Bank realizuje zlecenia płatnicze w walutach wymienialnych oraz w złotych polskich na zlecenie klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych prowadzących rachunki w Banku Spółdzielczym w Wąsewie.
Bank oferuje następujące typy przelewów:
- przelew SEPA
- polecenie wypłaty
- przekaz internetowy – dostępny wyłącznie dla klientów indywidualnych
Przelew SEPA – transakcja płatnicza realizowana przez banki działające na terytorium Unii Europejskiej oraz Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii, które podpisały umowę o przystąpieniu do SEPA – SCT (SEPA Credit Transfer), spełniająca warunki:
- waluta transakcji EUR
- zawiera prawidłowy numer rachunku bankowego beneficjenta oraz zleceniodawcy w standardzie IBAN, prawidłowy kod BIC
- koszty „SHA”
- tryb realizacji standardowy
- nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych instrukcji płatniczych
- bank zleceniodawcy i bank beneficjenta przelewu są uczestnikami Polecenia Przelewu SEPA-SCT (SEPA Credit Transfer)
Otrzymywanie płatności z zagranicy odbywa się dzięki podaniu w treści zlecenia:
Kod BIC (SWIFT) Banku: POLUPLPR
(przed numerem rachunku należy dodać PL)
WESTERN UNION
Western Union Money Transfer to system umożliwiający dokonywanie międzynarodowych i krajowych przekazów pieniężnych za pośrednictwem sieci agentów na całym świecie.
Internet Banking
Usługa umożliwia Klientowi Banku zarządzanie rachunkami bez konieczności przychodzenia do placówki. Bankowość internetowa to bezpieczny dostęp do rachunków poprzez sieć Internet z każdego miejsca o dowolnej porze – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy komputer, tablet lub telefon podłączony do Internetu.
Bankowość internetowa daje możliwość m.in:
- sprawdzenie stanu rachunku
- wydruk historii operacji
- eksport i wydruk wyciągów, potwierdzeń
- wykonania przelewu jednorazowego lub zdefiniowanego
- wykonania przelewów do ZUS oraz urzędów skarbowych
- zarządzanie rachunkami
- wykonania przelewów własnych, przelewów międzybankowych (ELIXIR, SORBNET)
- zakładanie i likwidowanie lokat dostępnych w IB
- wprowadzenie zlecenia stałego
- doładowania telefonu
- składanie wniosków o świadczenie Rodzina 500+ oraz Dobry Start
Jeśli jesteś już użytkownikiem tej usługi, możesz zalogować się do serwisu transakcyjnego. W innym przypadku, możesz przetestować jej działanie w wersji demonstracyjnej.
Aplikacja mobilna NASZ BANK
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wąsewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.
Korzystanie z aplikacji Nasz Bank jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.
Funkcje aplikacji Nasz Bank:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych
- dostęp do historii wykonanych operacji
- wykonywanie przelewów internetowych
- wykonywanie przelewów QR
- zakładanie i likwidowanie lokat dostępnych w IB
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Instrukcja instalacji aplikacji NASZ BANK
Doładowania telefonów
Usługa jest szybka, wygodna i bezprowizyjna. Konto telefonu można zasilić z poziomu bankowości internetowej Internet Banking oraz we wszystkich placówkach Banku – na stanowisku dysponenckim i kasjerskim.
Zanim rozpoczniecie Państwo korzystanie z usługi, prosimy o zapoznanie się z Regulaminem doładowań pre-paid.
Jeśli chcą Państwo otrzymywać faktury VAT, to na stronie internetowej Blue Media należy zarejestrować dane firmy. Po każdym doładowaniu, otrzymacie Państwo fakturę na wskazany w formularzu adres e-mail.
SMS Banking
Bank w ramach Centrum Obsługi Klienta zapewnia dostęp do informacji o rachunku bankowym Klienta 24h na dobę za pomocą komunikatów tekstowych transmitowanych w sieci telefonów komórkowych.
Obsługa przez posiadacza rachunku może następować w formie:
-
na żądanie - posiadacz rachunku otrzymuje informację o stanie środków lub historii ostatnich operacji, wysyłając SMS-a do banku, następnie otrzymuje SMS-a zwrotnego z żądaną wiadomością.
-
raz dziennie - posiadacz rachunku otrzymuje SMS-a z informacją o saldzie raz dziennie o godzinie określonej przez Bank.
-
po zmianie salda - posiadacz rachunku otrzymuje SMS-a po każdej zmianie salda na rachunku.
Kredyt obrotowy w rachunku kredytowym przeznaczony na sfinansowanie dowolnych potrzeb związanych z działalnością gospodarczą
- okres kredytowania od 1 do 36miesięcy
wniosek o udzielenie kredytu obrotowego
Kredyt obrotowy w rachunku bieżącym przeznaczony na finansowanie dowolnych potrzeb związanych z działalnością gospodarczą
- okres kredytowania 12 lub 24 miesiące
- kredyt odnawialny
wniosek o udzielenie kredytu obrotowego
Kredyt płatniczy przeznaczony na pokrycie konkretnych zobowiązań płatniczych, wynikających z prowadzonej działalności gospodarczej
- okres kredytowania do 30 dni
wniosek o udzielenie kredytu płatniczego
Kredyt rewolwingowy przeznaczony na finansowanie bieżących potrzeb związanych z działalnością rolniczą
- okres kredytowania do 36 miesięcy
- kredyt odnawialny
wniosek o udzielenie kredytu rewolwingowego
Kredyt inwestycyjny przeznaczony na finansowanie projektów inwestycyjnych i rozwojowych
- okres kredytowania do 15 lat
- możliwość karencji w spłacie
wniosek o udzielenie kredytu inwestycyjnego
Kredyt Szybka Inwestycja przeznaczony na finansowanie m.in. zakupu maszyn, urządzeń, wyposażenia, środków transportu, nieruchomości itp.
- okres kredytowania do 96 m-cy
- minimalna kwota kredytu 30 000 PLN
- maksymalna kwota kredytu 750 000 PLN
- szybka decyzja kredytowa
Kredytowa Linia Hipoteczna na finansowanie dowolnego celu związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą
- okres kredytowania do 15 lat
- maksymalna kwota kredytu 2 000 000 PLN
- możliwość karencji w spłacie
LOKATY TERMINOWE STANDARDOWE
- wygodne (na okres od 1 do 36 miesięcy)
- bezpieczne (gwarancja Bankowego Funduszu Gwarancyjnego)
{/tabs}