Karty

Karta VISA payWave to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki.

To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.

Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

Karta VISA payWave umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł.

Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.

Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.

Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

Karta MasterCard PayPass umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł.

Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.

Dzięki karcie przedpłaconej Mastercard (prepaid) nie musisz nosić przy sobie gotówki, a dostęp do pieniędzy masz cały czas. Zachowujesz pełną kontrolę nad wydatkami: wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty.

Kartę przedpłaconą Mastercard otrzymasz od razu po podpisaniu umowy z Bankiem, nie musisz na nią czekać. By zacząć korzystać z karty, wystarczy jedynie zasilić rachunek karty dowolną kwotą.

Nie musisz posiadać rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, aby otrzymać kartę przedpłaconą.

To doskonały pomysł na prezent – kartę przedpłaconą możesz przekazać dowolnej osobie, która ukończyła 7. rok życia. W tej formie możesz też przekazywać kieszonkowe swoim dzieciom lub wnukom.

Jakie są opłaty związane z kartą?

Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie w godzinach pracy Banku pod numerem +48 29 645 80 50 (z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828 (z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • osobiście w dowolnej placówce naszego Banku
  • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.