Aktualności
-
Weryfikacja numeru PESEL
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczania niektórych skutków kradzieży tożsamości – od 1 czerwca 2024 roku mamy obowiązek zweryfikować, czy Twój PESEL jest zastrzeżony.
-
Ustawowe wakacje kredytowe
Wspieramy kredytobiorców, których raty znacznie wzrosły. Jeśli taka jest Twoja sytuacja, przeczytaj dokładnie nasz poradnik i poznaj szczegóły.
-
Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników Banku
W jednym z banków zidentyfikowano próby podszywania się przez oszustów pod jego pracowników. Oszuści dzwonią z różnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer naszego Banku. Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostęp do komputera. Pamiętaj: Zapoznaj się z poniższym…
-
Sprawdź naszą aplikację mobilną – BS w Wąsewie NASZ BANK
BS w Wąsewie – Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Wąsewie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz…
Ważne
- Loguj się do Systemu bankowości internetowej ZAWSZE poprzez stronę wskazaną przez Bank.
- Nie wchodź na stronę logowania do Systemu bankowości internetowej korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nienależących do Banku.
- Zawsze korzystaj z zaufanych sieci komputerowych (w tym Wi-Fi).
- Dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera oraz urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki.
- Zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego wraz z zaporą.
- Dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna.
- Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach.
- Nie przechowuj nazwy użytkownika i hasła w tym samym miejscu.
- Pamiętaj! Login i hasło przeznaczone jest tylko dla jednej osoby – NIE UDOSTĘPNIAJ LOGINU I HASŁA INNEJ OSOBIE.
- Należy sprawdzić czy po wprowadzeniu i zatwierdzeniu identyfikatora został wyświetlony obrazek wybrany wcześniej przez klienta z galerii i czy obrazek zawiera prawidłowy czas wyświetlenia.
- Zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia Wyloguj.
- Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie hasła (haseł) dostępu do Systemu bankowości internetowej.