• Informacje dotyczące transferów środków pieniężnych

    Bank Spółdzielczy w Wąsewie informuje, że obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dnia 5 czerwca 2015 r.). Dla zapewnienia zgodności z wymogami wskazanego Rozporządzenia należy umieszczać na dyspozycjach dokonania przelewu krajowego lub zagranicznego bez względu na walutę, składanych…

    Czytaj więcej

  • Kredyty hipoteczne z okresowo stałym oprocentowaniem

    Informujemy, że od dnia 1 stycznia 2023 r. w Banku Spółdzielczym w Wąsewie istnieje możliwość uzyskania kredytów hipotecznych z okresowo stałym oprocentowaniem. Szczegóły dostępne są w placówkach Banku. Zapraszamy

    Czytaj więcej

  • Ustawowe wakacje kredytowe

    Od 29 lipca 2022 r. można złożyć wniosek o zawieszenie spłaty kredyt hipotecznego, czyli tzw. wakacje kredytowe. Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom, wakacje kredytowe mogą dotyczyć jednej umowy kredytowej w złotych polskich zawartej w celu nabycia nieruchomości przeznaczonej na zaspokojenie własnych potrzeb…

    Czytaj więcej

  • Apel Zarządu BS w Wąsewie

    Szanowni Klienci, Zarząd Banku Spółdzielczego w Wąsewie w związku z konfliktem wojennym na Ukrainie apeluje o zachowanie spokoju oraz nieuleganie plotkom i fake newsom. Sytuacja naszego Banku jest stabilna, nie ma żadnych zagrożeń dla bezpieczeństwa depozytów naszych klientów, płynności operacji finansowych, obsługi płatności, działalności bankomatów i funkcjonowania bankowości elektronicznej i internetowej. Sytuacja ekonomiczna Banku pozostaje na poziomie…

    Czytaj więcej

  • Loguj się do Systemu bankowości internetowej ZAWSZE poprzez stronę wskazaną przez Bank.
  • Nie wchodź na stronę logowania do Systemu bankowości internetowej korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nienależących do Banku.
  • Zawsze korzystaj z zaufanych sieci komputerowych (w tym Wi-Fi).
  • Dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera oraz urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki.
  • Zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego wraz z zaporą.
  • Dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna.
  • Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach.
  • Nie przechowuj nazwy użytkownika i hasła w tym samym miejscu.
  • Pamiętaj! Login i hasło przeznaczone jest tylko dla jednej osoby – NIE UDOSTĘPNIAJ LOGINU I HASŁA INNEJ OSOBIE.
  • Należy sprawdzić czy po wprowadzeniu i zatwierdzeniu identyfikatora został wyświetlony obrazek wybrany wcześniej przez klienta z galerii i czy obrazek zawiera prawidłowy czas wyświetlenia.
  • Zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia Wyloguj.
  • Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie hasła (haseł) dostępu do Systemu bankowości internetowej.