• Szkolenie dla przedsiębiorców pt.: „Rozliczanie i zwrot subwencji dla małych i średnich firm w ramach Tarczy 2.0”

    Informujemy, iż PFR uruchomił stronę umożliwiającą bezpośrednie, indywidualne zapisy do szkoleń dotyczących rozliczeń Tarczy 2.0 dla MSP. Link do rejestracji na szkolenie: https://pfrportal.pl/tarcza-finansowa-pfr-2-0/  Rejestracja i udział w szkoleniu są bezpłatne.

    Czytaj więcej

  • Apple Pay w naszym banku! Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

    Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a. Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet…

    Czytaj więcej

  • mojeID – już dostępne!

    W Banku Spółdzielczym w Wąsewie już możesz używać mojeID – zdalnego potwierdzania tożsamości poprzez bankowość elektroniczną. Teraz wygodniej skorzystasz z komercyjnych i publicznych usług online… Klienci 169 Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS oraz 4 banków współpracujących mogą potwierdzać swoją tożsamość online za pomocą mojeID – usługi dostarczanej przez KIR. mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości…

    Czytaj więcej

  • Dobry Start (300+)

    Uprzejmie informujemy, że od 1 lipca 2020 r. w systemie bankowości elektronicznej Internet Banking, można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Świadczenie mogą otrzymać uczniowie do 20 roku życia lub, w przypadku niepełnosprawności, do 24 roku życia. Świadczenie nie obejmuje dzieci, które w roku szkolnym…

    Czytaj więcej

  • Loguj się do Systemu bankowości internetowej ZAWSZE poprzez stronę wskazaną przez Bank.
  • Nie wchodź na stronę logowania do Systemu bankowości internetowej korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nienależących do Banku.
  • Zawsze korzystaj z zaufanych sieci komputerowych (w tym Wi-Fi).
  • Dbaj o bezpieczeństwo Twojego komputera oraz urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane poprawki.
  • Zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego wraz z zaporą.
  • Dbaj o to, aby Twoja przeglądarka internetowa była zawsze aktualna.
  • Nie zezwalaj przeglądarce na zapisywanie haseł i nazw użytkownika w formularzach.
  • Nie przechowuj nazwy użytkownika i hasła w tym samym miejscu.
  • Pamiętaj! Login i hasło przeznaczone jest tylko dla jednej osoby – NIE UDOSTĘPNIAJ LOGINU I HASŁA INNEJ OSOBIE.
  • Należy sprawdzić czy po wprowadzeniu i zatwierdzeniu identyfikatora został wyświetlony obrazek wybrany wcześniej przez klienta z galerii i czy obrazek zawiera prawidłowy czas wyświetlenia.
  • Zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia Wyloguj.
  • Bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie hasła (haseł) dostępu do Systemu bankowości internetowej.